onsdag, juli 2

Vad har hänt med mig?

Jag har gått från pigg och rolig till klen, lat och gnällig. Hur kommer jag upp från detta träsk? Jag som älskade att träna, blev minst fem pass i veckan plus flera promenader. Varje måndag börjar mitt nya liv och samma måndag kl12:00 slutar det. Förr var disciplin och perfektionism en stor del av mitt liv. Nu ligger jag på soffan, självklart med något ätbart i handen, och gnäller medan Tobbe lagar mat eller gör något annt ordentligt. Förr var städningen mitt område och Tobbes var tvätten men nu, ja ni kan ju gissa, nu har Tobbes område blivit större.

Förstår inte hur du står ut med mig Tobbe, men bästastare är du iaf!
Jag ska snart ta tag i mitt liv!=) Det värsta av allt, jag trivs trots allt ganska bra!

Fler dagar som igår och jag är snart uppe! Musik, trevligt sällskap, mat, kall öl och massa folk är en bra mix.

XOXO Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh vad du överdriver, hjärtat mitt!! Alla kan ha down-perioder speciellt vad gäller träning, fråga mig=) Min har väl hållt på i ett par år nu. Du fixar dig upp ur den, jag lovar. Och jag håller med om fler kvällar som igår, även om jag själv inte deltog den gången=)=) Puss på dig! Kärlek!!