måndag, juli 21

15 dagar kvar....

sen flyttar sixten hem!


Igår packade jag och älsklingen ner lite smått och gott för att sedan vandra i vår vackra stad. Vi tog ett stopp "hos" mormor som jag saknar sjukt mkt. Hon var och är min idol, bättre människa får man leta efter. Sedan vandrade vi vidare och slutligen hamnade vi bland hundar och troll, vi slog oss ner på gräset med Nike och Johan för att titta på den nya agilitystjärnan Dollar. Sanna och Dollar har verkligen något speciellt, ett perfekt team! Innan vi kan börja med agility är det valpkurs och kanske någon lydnadskurs som gäller. Jag känner att huvudet är fullt med information om hunduppfostran, jag känner mig såå redo för Sixten. Det kommer bli tufft och svårt men otroligt roligt.

Vill hem till Liam och älsklingen.


Kram Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

nästa gång ni ska kolla agility, är det ok om man hänger på? ja mena, man kanske ska börja själv igen snart o bör vara uppdaterad=)

puss jones

Anonym sa...

Nu finns det bild på "vår" papillon! Ja jag vet att det är samma, jag har sagt det till Maja att det är en sån som ni ska ha... Tänk, nu är det bara 2 veckor kvar tills er vovve flyttar hem! Kram!