onsdag, juli 9

Sista arbetsdagen för denna veckan!

Vaknade verkligen på fel sida idag, förlåt till alla som fått ta del av den sidan. Men nu känns det bättre!

Igår blev det IKEA med Älsklingen, Jone och mamma. Och självklart slank det ner några IKEA-köttbullar som gjorde Ki-Box passet jobbigare. Måste säga att passet gick väldigt bra för att vara mitt första pass på flera månader. Men ett minus för passet, trasiga handskar, tunna mitsar, "konstiga" slag och ingen takt. Folk sprang som i en hönsgård, musiken som bruka skapa takt och stämningen skapade denna gången mer förvirring! Men ibland behöver man kolla till gräset på andra sidan för att förstå att man har det otroligt bra på sin egna gräsplätt=)

Idag hoppas jag på att få sluta 1h tidigare, skulle verkligen vara skönt då jag är ledig resten av veckan. Ska bli otroligt skönt med en långhelg. Planen för ikväll är att träffa klassisarna.

Kan inte någon högre makt klämma in en helg till i sommar så ska jag göra allt för att få den oplanerad, snälla!

Imorgon ska vi hälsa på Sixten igen, längtar!

Kram Hanna

3 kommentarer:

No One's Gonna Love You sa...

Bra jobbat på box´n kick passet! men gud vilken träningenvärk jag har i min rygg men det är härligt. Du kan få låna en helg av mig vännen, jag har nog nån helg ledig till dig ;) Puss hej

Andreas sa...

Har sixten kommit än???? BILDER TACK!!!!!!!!!

Tobbe & Hanna sa...

Ja träningsvärk fick man, men det är ganska skönt=) Hoppas vi ses snart Majtis!

Vi får hem Sixten i augusti, lång väntan. Som tur är får vi hälsa på honom så ofta vi vill. Hoppas också att Sixten kan locka hit dig lite mer, för vi verkar ju inte duga;-)