måndag, juli 7

Lyckligare kan ingen vara.....







9 kommentarer:

Sanna sa...

Åh underbara lilla vove!! :o) Kram på er!

Johan a.k.a Kendo sa...

Där är han juh, fränt! Hur många evigheter är det kvar tills han får komma hem?! =)

Tobbe & Hanna sa...

Nu är det mindre än 5 veckor kvar till Sixten får komma hem. Därav nedräkningen på bloggen//Tobbe a.k.a kungen

mattias danielsson sa...

det var mig en riktig goding!

Anonym sa...

Jamen gud så söt!!

Andreas sa...

Mmmmmm! Gullig! VAd är det som händer om 30 dagar? Semester eller 4 år eller förlovning, eller smuts?? =)

Tobbe & Hanna sa...

Om 29 dagar får vi hämta hem Sixten=)Förresten hoppas att ni hade en bra helg i Köpenhamn!

Martin sa...

Söt liten valp! :)

Lickelajsan sa...

Hej Hanna!
Vilken liten godbit! Hoppas att veckorna rullar på nu så att ni snart får hem honom!
Jag missade dig häromdagen när jag var uppe. Såg att du gick på fika precis när jag skulle gå, men jag hittade dig inte någonstans sen när jag letade. :(
Hoppas att allt är bra!
Kram Lisa