fredag, augusti 1

6h 30min kvar till semester....

så sjukt underbart!

Igår var vi hos Sixten, det känns i hela magen när jag tänker på honom=) Tobbe kommer nog att lägga upp lite bilder m.m. när han vaknar.

Idag hade jag tänkt köpa ett terminskort på Friskis men jag tror att jag väntar lite, vem vet när jag kan börja träna igen?! Men jag har bestämt mig för att träna i höst iaf, det blir till att gå ner i timmar men iof så byter jag de timmarna till motion med Sixten. Tobbe har sagt att han kommer att hoppa träningen, tror faktist att han njuter lite av det beslutet=) Jag vet iaf vem han kommer att lägga den tiden på! Vilken höst vi har framför oss, tänk när valpkursen sätter igång!

Nu hoppas vi att Tobbe snart vaknar, vill ha bilder att kolla på!

1 kommentar:

Andreas sa...

Tobbe inte träna??? Fan hade sett fram emot lite biffsällskap!!! =(