onsdag, augusti 6

Oj så skönt det är med semester!

Den började med grillning hos Majtan och Mattias, Tess och Jocke var också med. En härlig kväll, bättre start på semestern kunde jag ej önska.

Söndagen blev som planerad, Strand med Ida, Maria och Sofie. Vi började med en drink på balkongen, fick även besök av mor, Emma och Greta. Den lilla röda bilen tog oss till Borgholm där vi fortsatte festandet i ett av Strands små rum med Idas härliga vänner! Kvällen blev lyckad men det blir den alltid med dessa goa tjejer!!

Vaknade av regnet hos familjen Gunnarsson men vad gjorde det jag hade semester=) Äntligen var jag på Öland, blev frukostbuffé (som vanligt) och mkt trevligt sällskap.

Tisdagen = Sixten!! Går inte att beskriva vilken känlsa det är att umgås med de små liven. Sixten är så fantastisk, finns inte ord. Under de fem timmarna vi var där blev det koppelträning, lek, sömn innan vi fick träffa Tequila (Dollars mamma och Ulricas egna Phaléne) och Ulricas föräldrar. Vi blev även bjudna till Kalmar flygplats nästa helg, alltså alla TRE! Tänk då är det vi som tar med oss Sixten, han är vår bara vår!

Idag har jag varit i Ullared på Ge-kås med mor och syster. Roligt med utflykt=) Blev mycket inhandlat, spenderade nog över en timme på katt- och hundavdelningen!

Och imorgon, kittlas i hela magen när jag tänker på vad den innehåller och erbjuder! Otroligt, ofattbart, obegripligt, sjukt, fantastiskt och så mkt mer, finns ej ord. Timmarna tills Tobbe slutar kommer att gå otroligt sakta men vi beräknar att vara i Nybro vid 15-tiden. Tillsammans med Ulrica och puppisarna åker vi till djursjukhuset för att se att de mår så bra som de ser ut att göra. Sen, ja sen då är han VÅR!!

Som sagt har en otrolig känsla i magen så det blir inga bilder i detta inlägget, måste samla mig inför morgondagen! Men imorgon kommer vi nog att bjuda på lite smaskiga bilder!

Åhhhhhhhhhhh

Inga kommentarer: