lördag, juni 21

Vänner, vissa kommer och går men vissa består!

Nu har jag precis kollat klart på "Sex and the City", hade varit mycket jobbigare om jag inte visste att jag ska fortsätta se dem på måndag igen. Vi är 15 tjejer som tillsammans ska gå och se bio, kanske blir det en drink innan?

Ibland är en film/serie/bok den bästa inspirations källan man kan ha. Jag är så otroligt glad för mina vänner, vissa gamla och vissa nya. Klart att man bråkar ibland, vilka skulle inte göra det i en relation som hållt i 1, 2, 3, 4 eller t.o.m. 15 år? Snacka om starka och underbara relationer!

Jag kommer att hålla hårt i mina relationer........

"Det finns såna som öppnar en för det nya och exotiska. Såna som är gamla och välbekanta. Såna som väcker många frågor. Såna som för en till nåt oväntat. Såna som för en långt bort från där man började. Såna som tar en tillbaka. Men det mest spännande, utmanande och viktiga förhållandet av alla är det man har med sig själv. Hittar du nån som älskar det du älskar hos dig själv....så är det bara helt fantastiskt" - Sex and the City

xoxo Hanna

Inga kommentarer: