söndag, juni 29

Tillbaka på jobbet

I fredags var jag hos Jone och kollade in hennes nya underbara lägenhet, passade självklart på att kika in hos Martin då han bor granne med Jone. Efter min titt gick jag till Ernesto där min älskling och mina päron satt och åt. Blev dock ett snabbt besök då de andra ville lämna stället så fort som möjligt pga dålig service. Finns mkt skit att skriva om Ernesto men de är ej värda min tid!

Resan till Malmö i lördags började INTE bra, vi körde på en katt. Kunde inte bli en sämre start men efter lite tårar fick vi ta oss i kragen och fortsätta färden mot Malmö. Resan ner; höll på att köra över grodor och annat, vi såg en snopp, sjukt häftiga bilar och vi vet att i 9 av 10 fall är det avfart två som gäller. I Malmö hade vi riktigt roligt och det blev shopping och mat för hela slanten. Resan hem gick sjukt fort, oj oj oj vad roligt vi hade! Majtan har även läst det i tidningen, hehe. Vilket par vi åkte med, helt otroliga=)

Igår testade vi brunchen på Byttan, inget att hurra för. Nope ingen mer Brunch där för våran del.

Nu ska jag in i telefonivärlden!

2 kommentarer:

Martin sa...

"...vi såg en snopp..."??? :)

Anonym sa...

Ja det var en kille som gärna tog fram sin pille vid väggrenen, och han vände sig om när vi kom körande (inte ett smart drag från hans sida=)). /Hanna