torsdag, juni 26

Vad är oddsen?

Jag och Tobbe har funderat över att åka iväg eller hitta på något roligt denna helgen då Tobbe har sin första lediga helg sen han började på det "nya" jobbet. Vi har funderat på att ta en tur ner till Malmö, jag har letat efter vandrahem och billiga hotell. Men det bästa av allt, när jag kom tillbaka från lunchen hade jag fått detta sms av söta Majtan:

"Hej vännen! Hur är läget? jag o mattias fundera på att åka till malmö över dagen på lördag tänkte höra om ni ville hänga med? puss puss "

Vad är oddsen?

Kan inte bli bättre, underbart sällskap och resan blir ju billigare=)

Kram från en glad Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så roligt, perfekt ju! :-) Ni får ha det så jättemysigt!

Anonym sa...

Oj, bara två bord, då är ni INTE många! Varför är det alltid så dålig planering?? Skönt med helg strax i allafall!

Ha det bra i Malmö! Kramar!

Martin sa...

Ibland går saker och ting som man tänkt sig och ibland inte. Ha det så kul :)

Anonym sa...

Hoppas att ni hade det trevligt i Malmöe (skånska)...vill ni kan ni kolla in min nya blogg hehe

http://jennyjonesjo.blogg.se

vi ses på tisdag klockan 7!

puss puss